Artikler

Vi deler gjerne av vår fagkunnskap, og gir deg gode råd og siste nytt.

Ledig stilling
  • Nyhet

Vi søker digital rådgiver/spesialist

Har du erfaring fra mediebyrå eller digitalt byrå, og ønsker å ta steget videre som digital rådgiver? Spire kommunikasjon søker etter deg som har erfaring med strategisk og operativt kampanjearbeid, og som nå er klar for nye utfordringer i en mer senior rolle som digital rådgiver.

  • Markedsføring

Slik styrker du bedriftens synlighet på LinkedIn

LinkedIn inngår i det vi omtaler som sosiale medier, og er en viktig kanal og markedsføringsarena for B2B-bedrifter. For mange bedrifter er LinkedIn fremdeles en ukjent og ny kanal, og det kan gjøre det utfordrende å bruke kanalen både jevnlig og riktig. Her får du våre beste tips til effektiv markedsføring og synlighet på LinkedIn.

  • Strategi
  • Nettside
  • Markedsføring

Verdien av en god nettside

Mange bedrifter bruker sin egen nettside i sitt daglige arbeid, og kjenner den inn og ut – kanskje for godt. Da kan det være på tide å se på den med nye øyne og fra kundens perspektiv, og ta en gjennomgang av hvor god nettsiden egentlig er.

Bilde av en mobil som viser iOs 14.5
  • Teknologi
  • Markedsføring

Disse Apple-endringene bør du som markedsfører få med deg

I tillegg til over 200 nye emojier, har Apple lansert viktige endringer i forhold til personvern i nyeste iOS-versjon, iOS14.5. Enn så lenge, kan disse endringene gjøre det ekstra utfordrende å være annonsør og markedsfører.

alle ansatte i Spire kommunikasjon
  • Nyhet

Velkommen til nye Spire kommunikasjon

Kommunikasjon, måten vi konsumerer budskap på og teknologien rundt oss utvikler seg i rasende fart. Det gjør vi også. Derfor ønsker vi velkommen til vårt nye drivhus!

Spire-prosessen
  • Strategi

Spire-prosessen

Vi jobber etter det vi kaller Spire-prosessen. Gjennom vår metodikk og erfaring gjennomfører vi effektive prosesser, for å finne den optimale løsningen for våre kunder.

Google Shopping
  • Teknologi
  • Markedsføring

En introduksjon til Google Shopping

Med Google Shopping får du muligheten til å vise produkter fra nettbutikken din i Google sitt søk- og displaynettverk. Her gir vi deg en intro i hvordan det fungerer.

Betalt Søk Google Ads
  • Teknologi
  • Markedsføring

8 grunner til å komme i gang med betalt søk

Betalt søk kan ha en stor påvirkning på salget i din bedrift. Hvis du ikke har tatt i bruk betalt søk som en del av din digitale markedsføring, gir vi deg åtte grunner til at betalt søk er den neste strategien du bør gå for.

Nyhetsbrev
  • Markedsføring

Nyhetsbrev som en del av markedsføringen

Er du av den oppfatning at e-post og nyhetsbrev er gammeldags og at ingen bruker det lenger? Tenk om igjen. Nyhetsbrev er nemlig en viktig kanal i markedsføring.

Tilbake til toppen