Tilbake

Spire er blitt Google Partner

Spire kommunikasjon er stolt over at vi nå er tatt opp i Google Partner Program. Som Google Partner har vi tilgang til opplæring, brukerstøtte og ressurser vi trenger for å hjelpe deg som kunde til å bli enda mer unik i ditt marked.

Maxym Kononenko og Marianne Sørensen Olsen har kvalifisert seg til Google Partner Programmet.

 

Spire kommunikasjon kan dokumentere at vi har økt synligheten og salget for mange av våre kunder, med søkekampanjer og display gjennom Google Ads. Som sertifisert selskap i Google Partner Program tar vi markedsføringsaktivitetene for våre kunder til et nytt nivå gjennom økt kompetanse og flere tilgjengelige ressurser.

For deg som er kunde i Spire vil vår kompetanse være en viktig ressurs. Vi har nå enda bedre forutsetninger for å øke synligheten til din bedrift og gjøre mest mulig ut av dine Google Ads-kampanjer.

Dette er Google Ads

Google Ads er mest kjent for annonsering i Googles søkemotor. Den teknologiske utviklingen gjør at vi stadig får nye og flere annonsemuligheter – blant annet for tekst, display og video. I Googles søkemotor fungerer annonsering slik at ulike annonser byr på utvalgte søkeord (keywords), med mål om å bli rangert øverst i søkeresultatene. Google Ads anses som den mest lønnsomme måten å annonsere på i både B2B og B2C-markedet, ettersom ca. 90 prosent av kjøpsprisene starter med søk på nett.

Google Ads lar deg segmentere – eller målrette – annonsene dine etter de som faktisk leter etter dine produkter og tjenester. Dette kan være drivere som ulike land, byer, områder, kjønn og målgrupper – for å nevne noe. Basert på innsikt i bedriften, vår kunnskap og erfaring med Google Ads vil vi jobbe målrettet for å annonsere der effekten er størst hos din bedrift. Det er i tillegg enkelt å måle effekten av annonseringen via våre verktøy, slik optimaliserer vi annonseringen i de ulike kanalene.

Dette betyr Google Partner Program

Google Partner-merket gir Spire den nyeste opplæringen, brukerstøtten og innsikt i de ulike produktene som tilbys. Dette gjør at vi alltid har ekspertisen som kreves for å løse din bedrifts utfordringer og behov.

Partnerprogrammet er utviklet for annonsebyråer som administrerer Google Ads-kontoer for andre bedrifter og merkevarer. Programmet er aktivt i over 60 land, på 43 forskjellige språk. I Norge er 87 bedrifter – sammen med Spire – med i partnerprogrammet. Dette er vi stolte av!

Ta kontakt, vi kan bistå deg med å treffe dine nye kunder via betalt søk i Google Ads!

Relevante artikler

  • Markedsføring
  • Innhold
  • Teknologi

Vi styrker laget med tre digitale markedsførere

Spire kommunikasjon har fått på plass et sterkt og tverrfaglig team med tre nye kompetente kolleger, som har spesialkompetanse på innhold, sosiale medier og Google.

Betalt Søk Google Ads
  • Teknologi
  • Markedsføring

8 grunner til å komme i gang med betalt søk

Betalt søk kan ha en stor påvirkning på salget i din bedrift. Hvis du ikke har tatt i bruk betalt søk som en del av din digitale markedsføring, gir vi deg åtte grunner til at betalt søk er den neste strategien du bør gå for.

Tilbake til toppen